Seminar - Mobil marketing i musikbranchen
Administrator
 
Citater
"Die Dänen sind die neuen Schweden!"

- Magasinet Piranha (DE)
"SPOT truely was a wonderful and delightful time for all of us. I was quite excited by the organization of the festival. Big Ups to the whole Spot-team. I've hardly seen a big event like this done so perfectly and smooth"

- Reinhold Seyfriedsberger, booker, Ink Music.
Bookmark and Share
Fredag 21. maj | KL. 12.00-12.50 | Radisson Blu

MOBIL MARKETING I MUSIKBRANCHEN – ERFARINGER OG VISIONER
Mobil Marketing, SMS, MMS, WAP, Bluetooth. Ordene er på alles læber, men hvad kan man med fordel bruge mobil kommunikation til?
GAFFA har siden 2007 forsøgt at gøre mobil marketing til alle mands eje og vil i samarbejde med Grøn Koncert og Vega fortælle om, hvad mediet kan bruges til og hvilke fremtidige muligheder og faldgruber, der ligger i mobil marketing for musikbranchen.
Arrangeret af Gaffa

Magnus Restorfte

Magnus Restofte er kommunikationschef og en del af ledelsen i VEGA. Han er uddannet cand.comm’er fra RUC og har stor viden omkring de digitale medier og brugen af disse, hvilket i høj grad præger det kommunikative fokus VEGA har i dag. Magnus har tidligere fungeret som leder for en digital kommunikationsafdeling på et reklamebureau og har bl.a. store digitale projekter i DR og Dansk Flygtningehjælp på samvittigheden.


Maria Wael

Maria Wael er ansat som Projektleder på Grøn Koncert i Muskelsvindfondens indsamlingsafdeling, der arbejder for at samle penge ind til Muskelsvindfonden. Er uddannet i medieformidlet kommunikation fra AAU i 2008 og har siden 2009 arbejdet i Muskelsvindfonden.



Annie Agerbek

Annie Agerbek er mobile manager ved GAFFA og har i den forbindelse stået for opstart af mobilselskab og har efterfølgende fokuseret på mobil marketing og business to business løsninger. Annie er uddannet i Informationsvidenskab ved Aarhus Universitet og har tidligere været produktionsleder for radio/tv-programmet sendt på DR.